Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Domníval jsem se, že jste se spolužáky zhodnotila snížení valorizace penzí. No nic, organizace srazu má určitě vysokou prioritu.

Při pohledu na nohy těch devaťaček jsem se lekl, že je to fotka naší třídy. Ty postavy, to oblečení, zkrátka neuvěřitelné!

0 0
možnosti
JV

Snad jsem vás potěšila alespoň fotografiemi. Přečtěte si i pár mých předchozích blogů a uvidíte, že já sníženou valorizaci teď a ani na srazu rozebírat určitě nebudu.

0 0
možnosti
JV

Holka z naší školky děkuje. Bejvávalo, ale hezky se alespoň vzpomíná.

1 0
možnosti
SL

Skoro jako Holky z naši školky.

3 0
možnosti
JV

Děkuji, viz omylem příspěvek výše.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 20,58
  • Průměrná čtenost 585x
"Můj současný život je jedna velká dovolená. Plno věcí již nemusím a skoro všechno zatím ještě mohu. Ráda cestuji, chodím a fotím, abych měla jednou na co vzpomínat."

 

 

Seznam rubrik