Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59a64n 17M90a71r94e94k

17. 11. 2021 18:18

Moc hezký blog v záplavě těch ubrečených blogů o ztrátě svobody, o covidu, katastrofální inflaci atd atd. Na krušné hory mám také vzpomínky. Ale ne moc hezké. Tam je někde ten kraj Doupv, kde jsem prožil ty nejhorší 4 měsíce života ve vojenském prostoru. Ale musím se vám přiznat, že těmi krásnými fotkami jste mi opravila můj vztah k tomu kraji

0 0
možnosti

Děkuji a jsem ráda, že tu jsou i spřízněné duše. V Doupov leží těsně pod Krušnými horami a proto už nejsou "krušné". Přeji jen a jen hezké vzpomínky. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 20,58
  • Průměrná čtenost 585x
"Můj současný život je jedna velká dovolená. Plno věcí již nemusím a skoro všechno zatím ještě mohu. Ráda cestuji, chodím a fotím, abych měla jednou na co vzpomínat."

 

 

Seznam rubrik