Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je krásné koní-klecí pokoukání:-)

Díky moc za tu krásu!

(když chválím, tak i karmuji. Ale psát mi to připadá takové vlezlé. Je to samozřejmé))

2 0
možnosti
Foto

Ráda jsem k vám opět nakoukla;-)R^

0 0
možnosti
JV

Já děkuji za návštěvu. ☼

0 0
možnosti
AL

Ivan Marek Vás pochválí vždy, protože je to rozený estét.

Kdežto já jsem jiný!

Fotky nejsou ani ostré, mají nevýrazné pozadí atd.

A tím jsou tak nádherné, živé a hlavně věrné přírodě. A toto všechno, tato dáma zachytit umí v plné nádheře. Tak, a máte to.:)

Jasně, že karma.

0 0
možnosti
JV

Nejprve mě zamrazilo, i když vím, že moje fotky nejsou dokonalé, ale pak jste mne přímo dojal. Ano, snažím se předávat fotky věrné přírodě a moc děkuji za Vaše slova. ☼

1 0
možnosti
Foto

I47v32a53n 67M38a87r67e41k

7. 4. 2020 7:18

Pěkné pohlazení po ránu. Paní Votavová. . . Karma. R^V

3 0
možnosti
JV

I Vaše slova jsou mi po ránu milým pohlazením. Děkuji. ☼

1 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 20,58
  • Průměrná čtenost 585x
"Můj současný život je jedna velká dovolená. Plno věcí již nemusím a skoro všechno zatím ještě mohu. Ráda cestuji, chodím a fotím, abych měla jednou na co vzpomínat."

 

 

Seznam rubrik