Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já a mí motýle vám všem rozumějí a děkují. :-)

0 0
možnosti
Foto

... a když se pozorně díváme, objevíme bohatství. Hezké motýle;-)

0 0
možnosti
Foto

č 1 babočka osiková

č 2 babočka bodláková - jeden z nejběžnějších motýlů

č 3 otakárek ovocný

č 4 asi babočka jilmová

0 0
možnosti

Děkuji, možná doplním. Třetí motýl je ale spíš otakárek fenyklový. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zaujaly mne ty tři druhy motýlů blízko sebe na jedné rostlině.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie. :-)R^

Fotil motýly asi není snadné. Neposedí a rádi lítají. ;-) I když: nedávno jsem seděl v parku na lavičce a motýl si mi sednul na rameno. Chvíli jsem ho pozoroval, měl jsem nového, nemluvného kámoše. Pak jsem opatrně vstal, šel dál a sledoval, co motýl udělá. Zhruba 50 metrů chůze mi zůstal na rameně sedět. Možná mu dobře voněl můj deodorant, nevím.

0 0
možnosti

Fotit motýly není opravdu snadné, i když se někdy pár klidnějších najde. Jednou si mi také jeden sedl přímo na ruku u prstů. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS