Diskuse

Okna kolem nás

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tahle paráda mě nenapadla, já taky fotím převážně mobilem, ale krajiny, což je někdy problém. Vidím vaši zálibu jako nový umělecký směr, nazval bych to okenismem.AhojV

0 0
možnosti
Foto

Taky mám pěknou sbírku oken a ta Vaše jsou parádní!

0 0
možnosti
JV

Já i moje okna děkujeme. Zase něco vymyslím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jiřino, krásný! Na okénka jsem taky zatížená;-)R^

0 0
možnosti
RP
Foto

:-)a řekne se..blbvý okno:-)

0 0
možnosti
MR

M62a73r79t98i66n 28R16a27m

13. 10. 2016 16:33

Prosím, chybí mi to okno že Slunce seno... jak v něm paní Jirásková zalejvala kytky a zpívala! Ne, dělám si srandu a Vám karma!

1 0
možnosti
Foto

R^;-DDobrý, věříte, že právě na to samé jsem si vzpomněla taky?

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 20,58
  • Průměrná čtenost 585x
"Můj současný život je jedna velká dovolená. Plno věcí již nemusím a skoro všechno zatím ještě mohu. Ráda cestuji, chodím a fotím, abych měla jednou na co vzpomínat."

 

 

Seznam rubrik