Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Na Madeiře jsme byli podruhé. Poprvé jsme totiž nezdolali nejvyšší horu. Příště se vydáme zase někam jinam.

0 0
možnosti
JV

Na Madeiře jsme byli podruhé. Poprvé jsme kvůli počasí nezdolali nejvyšší horu. Příště zamíříme zase jinam. Někam kde jsme ještě nebyli.

0 0
možnosti
RP

Madeira je nádherná, stojí za to se tam vracet. R^

0 0
možnosti
RP

Ještě dodám, já jsem poprvé letěla letadlem na Tenerife v roce 1994 , pilotoval také Jirmus. hrozně jsem se bála, ale říkala jsem si že snad s takovým mistrem nespadnem;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 20,58
  • Průměrná čtenost 585x
"Můj současný život je jedna velká dovolená. Plno věcí již nemusím a skoro všechno zatím ještě mohu. Ráda cestuji, chodím a fotím, abych měla jednou na co vzpomínat."

 

 

Seznam rubrik